About Me

My photo
Tallinn, Estonia
Seal kus on hea olla seal on ka kodu

Sunday, April 4, 2010

Jack and Jenny Disely Here we are 5.04.2010
Tänasest siis elame uues kohas loodan et kõik läheb hästija tegime õige otsuse!Jenny tuli meile Athertoni järgi pakkisimegi asjad kokku ja minek.Elame majas mina ja siis mingi 6 poissi ei ühetgi tüdrukut.Maja on ilus meil jälle elamisega nii vedas oleme kahekesi toas .Üür siin 175 dollarit nädal ja siin saab 6 päeva nädalas tööl käija loodan vähemalt homme juba alustame.Siin on positiivne see et köök on samas majas ja ka pesumajas ei pea enam käima kõik yhes kohas,see sihuke maakoht siin poodi ligiduses pole aga 2 korda nädalas saab poes käija.Mina olen siinse olukorraga rahul Martin ka arvan,majas on tasuta fifi nii et saan netis olla millal iganes soovin Tvvaatamis ruum on ka ja köök on ka ilus ja söögituba hetkel pole weel sanitaarruumidega kokku puutunud loodan et poisid hoiavad puhtust .Siin majas elab veel 2 eesti poissi ja ülejäänud on välismaallased.Eks näis kuidas m9inema hakkab praegu olen positiivselt meelestatud ja olen ka otsuse vastu võtt et ei tule suveks koju arvan et jään Austraaliasse pikemaks aga eks näis kui just tormid ära ei viii....tsauki praeguseks

No comments: