About Me

My photo
Tallinn, Estonia
Seal kus on hea olla seal on ka kodu

Sunday, December 19, 2010

Uritused

Tervist siis teile kallid sobrad.
Kirjutan siis vahapealsetest tegemitest siin.Selllel ajal kui mina olen siin toodanud nadalavahetusel on Martin kainud koos meie maja naabritega Guns n Roses konsterdil,mina olin muidugi vaga kade ja solvunud kuna.Nnad otsustasid minna samal p'eval ja ei saanud oma toolt vabaks kysida.Pilet oli 140 dollarit aga nemad said 100 dollariga lahe..Koik 3 jaid rahule mis oli suurep'rane kuna see uritus oli plaanimatta.
Mina aga olin see n'dalavahetus 2 p'eva syklis.Nimelt reedel tulin reedel toolt koju shampalt kork maha ja kallutama lopetasime kell 3 hommikul Andi ja Keiti juures.Jargmine paev olin kutsutud inglaste ja iirlaste joulupeaole .Neil oli plaan 12 pubi l'bi kaija.Mina aga l'ksin neile kell 2.30 kylla lounal ja hakkasime tinutama jaksasin nedega ainult 2 l'bi kaija vasisin ara ka .Nemad olid nii naljakalt riides kes jouluvana kes midaiganes,mina aga niisma ilus... Iirlasega on voimatu koos pidu panna nad kannatavad nii palju et jube.Mina aga pole juba 3 kuud purjus old alko imendus sisse kiirelt ja kutsusin Martini jargi ja tulinme koju magama kell 9 ohtul.
Nyyd aga ootama eestlaset joulupidu mis toimub meie juures reede..olen v'ga ponvil

No comments: