About Me

My photo
Tallinn, Estonia
Seal kus on hea olla seal on ka kodu

Thursday, April 28, 2011

Margaret River

Teadupärast olid meil siis suured pühad minu puhkepäev algas reedest ning tööle uuesti kolmapäeva hommikust.Niisiis võtsime pisikese reisukese ette kuulsasse surfilinna ja veini paradiisi Margret Riverisse.Kilomeeterid sinna 276 Perthist.Hommikul oli start ning keskpäevks kohal.Kui Perthis kõik nii kuiv siis mida allapoole s

õidad seda rohelisemaks läheb.Isegi metsa nägime..Uskumatu... Ootused suured.... Ning mõeldes ,et kõik on jalutuskäigu kaugusel ..Siis unustage ära...Kõik ikkagi 10 kuni 40 km kaugusel.Kuna olid pyhad ja tavaliselt lähevad kõik kohalikud linnast välja, maaelu nautima .Margret River siis muidugi puupüsti inimesi täis.Igast maailma nukast keegi esindatud.Kuna linn nii väike siis inimesi ja autosi palju...linn ikkagi suht turistikaks tehtud mida linnas nägime siis poode ja söögikohti ning hotelle täis...Esimese asjana tahtsin sealt ära kohe minna erinevaid kohti avastada.Esimesena võtsime ette siis sokolaadi tehase nämmmmm.. Mõeldud tehtud.Nimelt siis valmistavad parimat sokolaadi mis on võitnud erinevad auhindu..Maitsmine tehtud siis tõesti supper..Ossime ka trühvleid mis meie sõidu veel magusamaks tegi...Oivaline....Sõites siis ranna poole mõtlesime, peatusime, et sirvida kaarti .Jäädes teeäärde seisma .Kaart vaadatud siis auto uuesti käivitamisel auto EI KÄIVUTU.Mismõttes nagu.Ok vb on mootor ülekuumenenud ootaime tunnike uuesti prooovimisel ikka ei lähe.Nutumaik kurgus, et mismõttes nagu.Mälete ehk mu kunagist sissekannet kui kõrbes käisime ja auto mootor üle kuumenes ja teeäärde jäime.Neli kuud tagasi sama jama.Kuigi eelmine auto siiamaani ei sõida ja läheb romulasse siis seekord oli asi bensu pumbas.Inimesed on siin muidugi supper lahked ja abi valmis.Nimelt kui näevad ,et keegi teeääres siis peatuvad ja küsivad kas kõik korras.Ning pakuvad abi ja aitavad kuidas saavad.Niisiis jäi üks auto seisma ja see mees oli automehaanik.Tegi igasuguseid trikke ning oli kindel et asi ainult pumbas .Ütles et seda lihtne vahetada ja andis juhised.Õnneks oli autopood lahti ning ossime uue pumba .Martin sai selle vahetamisega suurepäraselt hakkama.Olen uhke ta üle.....Raskused muudavad meid tugevaks ning kõik raskused mis teepeale tulevad on ületamiseks...Ning kui raskusi poleks siis oleks ju elu igav...Kuna oli liiga hilja siis alles saime vahetatud järgmisel päeval.Seni rentisime uue auto.Ei lasknud ennast hirida saatusest.Järgmine hommik asjad kokku ja kiirelt linna auto on vaja korda saada ennem seda käisime Surfarite rannas mis kubises surfaritest vaade oli supper.Linna nimi oli Gracetown linnake asus mäeotsas.Lausa hämming kui ilus.

Auto korras siis suundusime Augusta poole mis Margaret Riverist umbes 50 km kaugusel ennem seda käisime koobastes.Sügavus oli 300 m suppper lahe jälle ...Taskulambid välja lülitades oli kott pime.Kristalle ja mineraale täis....Supper kogemus

Koobas avastatud siis edasi... Teeäärde jäid mitmeid teisigi aga kui ühes käidus ei hakanud teistesse minema.

Edasi oli mitmeid rannikuid lihtsalt nii ilus.Piltidelt kõik öeldud raske seda sõnadesse panna.Augusta oli veel pisem sadama linnake.Kus siis majakas.Millesse sai sisse minna ja uudistada.Samas oli ka koht kus siis Lõuna ookean ja Idndia ooken kohtuvad.Muidu need lained mis seal on on hiigel suured.Jälle vapustav koht.Selline oli siis meie kahepäevane seiklus .

5 nädalt veel eesti tulekuni..Meie seiklused pole weel läbi.Kuna igapäev on üks seiklus...Kui teil seal praegu läheb aina soojemaks siis meil aga kisub külmaks ja vihmaseks...Nii et nüüd olen mina kade teie peale.Kallid teile..Ootan väga koju tulekut.