About Me

My photo
Tallinn, Estonia
Seal kus on hea olla seal on ka kodu

Monday, February 15, 2010

Brisbane

Tsauki kõigile....

Hetkel lebame Streets Beachil ehk siis tehis rannas laguuni ääres.See asub suht linna ääres.See on ranna imitatsioon mis on ehitatud linna inimestele,täiuslik rand ehk siis Surfars Paradise asub Brisbanist 1h kaugusel rongiga minnes.Hetke seisuga on meil raha suht 0 ja tänase öö vvedame lennujaamas ,sest meie lend läheb 6.20 hommikul aga nagu need lennujaamad siin on kõik mingi 10km kuni 25 km kaugisel linnast.Hetkel ootame siis oma palka mis peak kunagi saabuma sellepärast ongi meil näpud suht põhjas.
Eile ööbisime Brisbane Backpackersis mis oli väga normaalne soovitan soojalt öö maksis 24 dollarit nägu aga seal oli kõik mis vähegi vaja oli olemas.
Eile ka tegime ringkäigu linnas mulle ja Martinile väga meeldis see linn üks ilusamaid kus oleme old ja arvan et tuleme siia veel tagasi siis kui raha on ja veedame mõned päevad veel siin.Jalutasime õhtul ja kõik oli veel ilusam tulede valgel ühesõnaga supper.Homme siis oleme juba Cairnsis tagasi ja hakkame raha teenima lähme farmi tööle jälle tegelt ma olen siin eelnevates blogides vingunud selle farmi töö suhtes aga praegu kuulen mida Janet räägib siis parema meelega olen ma farmis tööl või siis kohalikus linna pubis.Eile magasime üle kuu aja normaalses voodis see oli nagu taeva kingitus...Täesõna aga jah nüüd olen agaram blogi kirjutaja sest on rohkem aega...Annan siis jälle homme uue ülevaate mis toimub...

No comments: