About Me

My photo
Tallinn, Estonia
Seal kus on hea olla seal on ka kodu

Sunday, February 14, 2010

Newcastle,Cessnock

Tere kõigile....

Hetke seis on siis niimoodi et põrutame Martiniga Athertoni tagasi.Miks küsite, vastus ime lihtne nimelt sai meil viinamarjade korjamine otsa ja tööd an ju vaja teha et elada..Nimelt hetkel olen ma Newcastli lähedal tee ääres telgis ja kirjutan blogi ,miks ma siis normaalses kohas ei ööbi nimelt see pärast et see lennujaam linnast 25 km ja meil läheb hommikul 6.20 lennuk Brisbani kus oleme 2 ööd seal lähme mingisse hostelisse,siin ümrusess pole midagi oleme maantee ääres puhkamis kohas ei ole päris kindel kas võib siin ööbida või mitte aga eks ole näha homme kas politsei on ära ajanud või mitte annan teada kuidas öö möödus...
Ostin Huner Valleyst mingi port veini kingituseks aga hetkel see olukord lihtsalt nii naljakas et siin olen keerasime Martiniga punni lahti ja võtsime lonksud sisse ehk tuleb lennukite ja autode müras uni kah.

Oleme hetkel omadega väga rahul ja naerame selle üle ..Tegelt see olukord lihtsalt ajab naerma,ümberringi jänesed ja mingid linnud loodame et öö tuleb rahulik.
Nii hommik on jäime eile mingi kelle 19.00 magama ja kelle 3 .00 ärkasin mina ülesse kuna mul kõrv nii valutab vesi kõrvas ega tah välja tulla..Suht pime on õues ei tea kuidas telgi kokku paneme..irw
Ära meid siit ei atud ja ise oleme ka ühes tükis nii et kõik on ok..
Lennujaamas kohtasin ühte meest kes müüs pileteid gey tüüpi ta oli meeletult tore mees nimelt küsisin talt kas on mingi võimalus kuidagi homseks pileteid saada siis ta otsis jummala tükk aega aga ei leidnud kõik olid välja müüdud.Siis läksime istusime maha võtsime oma arvuti välja ja leidime hea hinnaga aint see hommikul vara kuhu me ka lähme..Nimelt istusin seal ja tal pold hetkel ühtegi inimest ja tuli ja küsis kas leidsin midagi ütlesin et ja leidsin ja ta küsis nime ja vabandas miu ees et ta seda varast piletit ei märganud nime küsis ta selleks et meid paremasse kohta istuma panna ,mis oli temast väga armas..Tänud talle...
Olen väga põnevil sest saame Brisbanis turistina olla ja saame 2 päeva ringi vaadata ja uudistada pole seal ju veel kunagi käinud arvan jätame kotid lennujaama ja võtame isiklikud asjad ja vahetus riided kaasa aint.Kuna ei viitsi kõiki asju kaasas kanda...
Vahepeal on tegelikult nii palju juhtunud aga kui tööl käid sis paratamatult ei viitsi sa blogi kirjutada teil jah huvitav lugeda aga koguaeg ei viitsi..
Hunter Valleys käisime ka veini tuuril mis oli väga tore ja lõbus,kuna sai tasuta väga häid veine..Nüüd teen ka vanal ja kallis veinil vahet ennem ei teadnud mõhkugi neist..Olen ka õppinud et ära kunagi reisi võõraste inimestega koos sul võib juhtuda et oled meeletult toredatege koos aga meil niii hästi ei läinud...Nimelt kohtasime kahte eestlast Sydney lennujaamas ja vahetasime nr ja läksime mõlemad oma teed hilem kui me juba Athertonis olime hel nad meile ja kõsisid tööd,mina muidugi heast südamest õtlesin et seal on tööd ja nad pärutasid Athertoni poole,saime siis kokku nendega ja olime koos seal ka algul olid nad enemvähem aga Martin juba alguses tundis midagi imelikku nende suhtes..Otsustasime et sõidame koos Sydni ümrusesse tagasi niii me tegimegi aga kolm päeva mis me nendega sõitime muutus see tydruk nõiaks ma pole kunagi nii pirtsakat ja viguvat inimest näinud hoidsin viisakusest keeel hammaste taga ja ta poiss oli selle tydruku täielik tallaalune jube paar...Siin kohal ma lõpetan selle jutu kunagi kodus räägin pikemalt,muidu võib lihtsalt juhtuda et ma ei vali sõnu mis ma siia kirjutan ja teil on ebameeldiv lugeda seda... ok siis olge tublid ja homme tulevad jälle värsked uudised....

No comments: