About Me

My photo
Tallinn, Estonia
Seal kus on hea olla seal on ka kodu

Wednesday, February 17, 2010

Seiklus Athertoni poole....

Tulime lennuki pealt maha ja meil on kahepeale kokku 20 dollarit.Naljakas ja endine boss pole ikka vel ülekaanet teinud,nii mis võimalused on sihuke seis et peame vist häälega Athertoni minema.Võtame oma kodinad ja asume teele.Lennujaamast maanteele on 3 km otsustasime selle tee kõndida õues 34 sooja kraadi mõlemad jummala higised ja oleme mingi 1 km jalutanud kuni peatub üks valge auto ja küsib kuhu teil soov minna on ütlesime,et maanteele ja viskas meid ära ülihea südamega vanem naisterahvas.Nii kõhud tühjad otsustasime poodi minna ja ennem hääletamise algust puhata ja süüa.Käisime poes ja viimase raha eest ostsime süüa.Peale seda puhkasime Cairnsi botaanika aias magasime kuna olime eelneva öö veetnud Brisbane lennujaamas magasime seal mingi 5 h ja botaanika aias siis tegime kerge uinaku.Vaatasime oma panga arvet ja seal 2 dollarit polnud ikka mingit ülekannet helistasin siis talle ja ütles et tegi ära selle sama hommikul,aga siin see panga süsteem nii aeglane ja me ei näinud mõtet enam sellel ootamisel korjasime kodinad kokku ja läksime tee äärde valmistasime sildi ATHERTON kuigi selles osariigis on hääletamine ebaseaduslik aga no mis teha....
Nii oleme siis tee ääres ja inimesed sõidavad mööda ja vaatavad nagu esimest maailma imet ,et mida need noored teevad jõudsime olla tee ääres mingi 5 min ja üks vanem naine jääb seisma küsib kas teil nuge või püsse on me vastasime et ei ole siis küsis aga 10 dollarit ütlesime et seda ka pole siis ta ütles et tal ka mitte...irw Niisiis istusime autosse ja mingi 30 km oli Athertonini ja auto hakkas jupsime see oli päris vana auto ka kuni lõpuks auto lakks töötamast ja jäime tee äärde 15 km sõitsime mingi 20 km tunnis ja kui auto otsad andis siis oli jäänud veel 15 km veel.Nii siis see naine küsis kas meil tel. Krediiti on et hel. Andsime oma tel ja ta keevitas arve nulli oma mingi era nr..Teinekord tean ütlen et seda ka pole...haha..See naine oli väga kahtlane aga muidu tore suitsetas maru palju suits suitsu järgi..Tema jäi kedagi ootama aga meie võtsime kotid ja alustasime uuest hääletamist.Üks perekond kes sõitis meist mööda aga nad keerasid ümber ja tulid tagsi nad olid nii nii toredad mingi 34 aastesead mees ja naine..Ütlesid et neil hakkas meist kahju..NII ARMAS NEIST ...
Niisiis olemegi Athertonis läksime hostelisse ja selgitasime olukorda et pole hetkel raha aga Frank ütles et pole hullu ja arvake ära kus me siis jälle oleme peale 1 kuu telgis ööbimist oleme jälle HOTELLIS jeee.jeee oma vannituba ,suur abieluvoodi ,telekas,konditsioneer mida veel tahta ja täna tuli ka meie palk üle....oeh lõpuks tunnen ennest jälle nagu inimene MEIL ON VANN oeh te ei kujuta ette mida ma tunnen..Martin saab homme tööle mina pean tiba ootame ehk saan esmaspäevast alustada..Peaasi et üks meistki hetkel töötab,Aga homme alustan linnas töö otsimisega ehk ei peagi farmi tööd tegema see väike linn aga ehk leiab midagi eks homme selgub mis saab...Olge mõnusad ja mina tunnen ka suurt õnne kuna nüüd jälle katus peakohal....Aa ja sellest telgis magamisest on mul kõrvapäletik...mis teeb väga haiget olen päevläbi valuvaigistie all....loodame et varsti läheb üle...SAUKA TEILE

1 comment:

Jantsik said...

Plaanite jääda nüüd sinna kauemaks? Aga lahe seiklus teil ikkagi ;)