About Me

My photo
Tallinn, Estonia
Seal kus on hea olla seal on ka kodu

Monday, December 7, 2009

Atherton

Niisiis hetkel elame weel hotelli toas mis on päris mugav ja privaatne ,täna saime teada et ehk nv peame kolima hostelisse mis ei ole eriti meeldiv aga mis teha...olen tööga ära harjunud ja päevad lähevad kiiresti,Martin kohtas ykspäev madu..jube aga nad lõid pooleks selle ussi pold eriti suur mingi poole meeetrine,,aga jah mina pole weel yhtegi ussi kohanud õnnek muidu hakkaks weel kokutama sest mul on täielik foobia..tööst siis nii palju et farmerid rääkida ei oska karjuvad aint,aga olen sellega harjunud juba meil on väga imelikud töökaaslased suhtlen isiklikult yhe kohalikuga kes on mustanahaline tydruk hästi tore on mingid saksalased on ka aga nendega ma ei taha suhelda nad on imelikud või siis mina...tööjuures rääkida ega naerda ei tohi muidu pead lõuna pausist tööötama,meil kord nagu vangalas kell heliseb siis tööle kell heliseb siis vaheaeg,pole julgenud weel pissilegi minna ei taha ei kujuta ette mis siis saab,irw ok tegelt nii hull enam pole oleme harjunud juba ehk joulu aeg saab mujale farmi seal ei tahaks kaua olla tahaks lisaks banaanidele midagi muus teha aga eks paistab...
ilmast siis niipalju et täna sadas fihma aga udukat nii et märjaks ei saanudki...oleme juba argipäeva eluga harjunud tahame teha selle farmi tööga sõidu raha tagasi et ei jääks miinustesse juba praegu tiksub raha peal see on väga hea sest sydnis kulutasime palju ..siin nii ilusad asjad myygil loodan et ei kuluta liiga palju sest olen juba möned asjad väljavaadanud...inimesed ikka ja jälle nii toredad täna poes yks suvalne naine tegi mu kõrvarõngaste kohta komplimendi nii armas!!!kes teab need roosad liblikad....
tahaks nyyd mingi aeg välja siin minna kuna polegi kordagi pidutsenud aussis olen olnud väga korralik siin tegelt kõik korralikud pole weel lällavaid noori siin ringi liikumas näinud....sydnis kohtusime pidutsejatega igapäev see seal vist harjumus....
tahaks juba et auto raha kooos ja tahaks ringi trippida siin ymbruses pidi palju ilusaid koski olema ehk nv rendime auto ja waatame ringi sest eile ma tervepäeva magasin enamjaolt...aga ok kõik kes blogi loevad tervitan sydamest teid....siin kaugel saaad tegelt aru kui tähtsad su inimesed on...ma ei saa isegi naiste juttu rääkida sest pole kellegiga rääkida istun siin netis ja ma ei teA ei ole nagu kedagi kellegiga rääkida mõtlen siin oma mötteid ja lihtsalt olen aga võibolla see muudabki mind vaikseks ja rahulikuks..ei tea...ok siis jälle lõpetan pean magama minema kuna ommikul 5.15 äratus olge tublid...musi kõigile

No comments: