About Me

My photo
Tallinn, Estonia
Seal kus on hea olla seal on ka kodu

Thursday, December 10, 2009

BANAANID

Tere kõigile....
niisiis olen ikka weel banaaanides täna käisin meie hosteli bossi juures jutul ,et mul sealt kõrini ja need inimesed on seal hullud ja kui sinna kauemaks jään olen ka mina hullumaja kandidaat..irw
ma arvan et ma enam banaane kunagi ei söö ja ega ka täha neid näha see tuletab mulle kõike seda jubedust meelde,,,homme loodan et viimane päev banaaanides ja saame midagi muud teha..
Teate kylll minu temperamenti..nimelt täna siis oleks peaaegu ytlemiseks farmi bossiga läinud haidsin hambad ristis ja olin õnneks vait muidu oleks mind sealt politsei autoga ära viidud olin ikk NII endast väljas et jube...aga mis teha looooodan et keegi sinna ei satu see on õuduunenägu ,nagu varemgi rääkisin pole tööl viga aga farmerid teevad su elu põrguks..kiiremini tydrukud kiiremini kiiremini...see on ikka päris haige see pidigi kõige hullem koht olema...meid muidugi algul pandi sinna..aga hetkel pole valikut peame raha veits teenima ...
Laupäeval tuleb Janet koos Jaana ja Joosepiga siia,milline kergenus saab eesti keeles rääkida,peale selle et mul banaanidest kõrinei on on ka pilukatest ja sakslastest neid niiiiiiiiiiiii palju siin ja veeeeel töötame nendega koos...
eile oli imelik päev kuna rääkisin yhe sakslasega ja yleyldse kui inglisekeeles räägin ytlen vahepael eesti keelseid sõnu siis märkan et mida ma räägin nad ju ei saa midagi aru siis hakkkan naerma omaette et mida kuradit ma räägin ....
omme palgapäev olen nillinud yhtesi jalanõusi arvan et siis nv lähem meie linnakesse shoppama...irw
Aga tänaseks lõpetan omme vist synnnipäevale ja ühes hostelis pidi ka mingi pidu toimuma kiikan ka sinna,aga olge tublid ja kallistan teid

1 comment:

kadriaan said...

joudu Sulle! Ara vaga vihaseks mine, kannata ara, kogu raha ning tee seda, mida kogu aeg oled igatsenud! Me ju noored inimesed, saame veel igasuguste oudustega hakkama.
Meie oleme ilusti Malaisias ning sinnapoole ekvaatorit enam ei tule.
Loen Sind korralikult! Msn-da minuga ei saa, siin on selleks liiga kallis internet, kodustega tuleb ju ka veel suhelda.
Aga Sina ole ikka see Katlin, keda meie tunneme!