About Me

My photo
Tallinn, Estonia
Seal kus on hea olla seal on ka kodu

Thursday, December 17, 2009

Tere siis ikka Athertoni linnakesest..kus ikka weel peatume..

Nii siis, Head uudised seekord, täna siis reede ja arvake mul vabapäev Martin uues farmis tööl mina puhakn NYYD 3 päeva, Martin mango farmis ei tea Mida pitsat teeb aga kindlasti plomm parem Nii palk OTS ka inimesed ... mina saan esmaspäeval Teada Kuhu FARMI viiakse eks siis paistab annan ka teile Teada ...
Mis siis oma vabapäevaga tegin täna oli palgapäev ja käisin shoppamas ossin lyhikesed pyksid ja mikrofoniga kõrvaklapid et saaks teiega suhelda minu msni Adre kohta ktlyn_1@hotmail.com lisaga ja räägime Pikemalt kuna helistada on ju suhtprotsenti kulukas ...
niisiis täna jälle pidu hostelis ... lahe eelmisest reedest siis Nii Palju et liituda guuni see on sihuke 5l veeni Mida aborigeenid nimetavad MAGAMA vaid lihtsalt te ei kujuta ette OTS paha mul sellest oli hernes lõhkus ikka täiega ja magasin terve laupäeva olin ikka täesti läbi. .. kuigi minu pidu lõppes Juba 00.00 Öösel kuna sellest hakkas Nii paha, Enam seda ei Joo .. millepärast ma seda osssin sellepärast muidugi et see oli odav 100 eeku eestirahas 5 L Veini Kolab hästi eks .. irw
Täna EI Jah alkoholi šest homme Lähme Randa siit 100 kilti eemal rendime auto ja lähme ringi vaatama,mis siin ymberringi toimub...muidu pole eriti siin midagi teinud töölt tuleme oleme väsinud olen kyll käinud basseinis ujumas ka ...
Eilsest kolisime korterisse hotellist meie korter asub pea tän aval alkoholi poe ja kasiino all...ahvatlusi kyll ja weel,hommikusest magamisest ei tule midagi välja sest elu käib juba 7 hommikul ja kui aken kinni siiis võimatu magada nii palav ..jagame seda korterit nelja indu poisiga siin weel ruumi arvan et tuleb weel rahvast...elame siin sisse end siin tiba parem kui hotellis kuna saab sooja toitu valmistada siin köök ja elutuba suurem osa ajast olema kas väljas või siis oma toas
aa seda weel et Janet jäi linna ikka ainult joosep ja jaana tulid ja kolmapäeval saabusid weel laura ja koit ka yhed eestlased kellega tutvusime lennujaamas olime ennem msnis rääkinud..said kõik ilusti farmi tööle ja me kavatseme siin viibida weebruari alguseni et saada ome 3 kuud täis et siis on teise aasta viisaga hooletu muidu pärast on normaaalsed töökohad siis ei pea farmi tulema enam aga eks näis mis saab kunagi ei tea ...järgmine nädal jõulud, weedame vist eestlastega need siin ..siis 2 päeva tööd pole kõik pidutsevad siis ja on perega ...praegu polegi midagi enam eks kunagi ma lisan pilte...praegu ei oska weel kysin mingipäev kellegi käest siis panen pilte..irw...olge ikka ja jälle tublid ja rahulikku ja ilusat jõuluaega teile ...

No comments: