About Me

My photo
Tallinn, Estonia
Seal kus on hea olla seal on ka kodu

Saturday, December 5, 2009

Sydney

Tere... lubasin siis teha blogi siin see on !!

23 nov hakkassime siis liikuma Sydney suunas Tallinn-Stokholm-Peking-Sydney
26 siis saabusime sooja Sydnisse ,elasime mõned päevad hostelis nimega KangaHouse lahe koht oli algul muidugi saime päris suure üllatuse osaliseks irw..seda on raske kirjeldada palju rahvast yhes toas ja mustad sokid ja vanad jalanõud,,aga panime asjad maha ja läksime linna.Saime Kerstiga kokku tutvustas linna ja rääkisime niisama tal kõik hästi töö elamine jne..aga see selleks..
30 võtsime suuna Cairnsi poole Janet kahjuks jäi Sydnisse aga mis teha meil oli vaja tööle saada ja martin pole weel nii hea inglise keelega et tööd seal vaadatga mõtlesime farmi tulla ja tulimegi...lennuki peale ja 3h sõit võis alata..
Tulime kohe Athertoni kuna siin pidi just hooaeg olema saimegi järgmine hommik kohe tööle banaaani farmi,martin korjab neid ja mina sorteerin...suht ok töö aga meil mingi naine kes on meie boss karjub meie peale ,õnneks mitte weel minu peale aga kahe sakslase peale hullult ja viskas yhte banaaninga...VÄGA HULL
täna vabapäev käisime basseinis ujumas ja päikest võtmas nyyd jalle olen punane.ma ikka ei õpi yldse kuidi olin mingi 1h päikese käes..
aga jah kunagi kirjutan weel ,siin netis eriti istuda ei tahagi nii palju uusi asju ja huvitav aga ok sauka

No comments: